När ska denna rutin användas?
Rutinen är gjord i syfte att vi som rådgivare ska utvecklas samt bli bättre och tryggare i vår roll som kompetent rådgivare gentemot Ellevios kunder.
Om Kundservice upptäcker att ett ärende är felhanterat så ska saklig och relevant feedback tas vidare till samtliga TL's som sedan i sin tur, vid behov, tar feedback vidare till berörd rådgivare.

Feedbacken från Kundservice ska vara i detta format:


Kundnummer (Kundnummer på kunden det gäller)

Handläggare (ElinID på handläggaren som gjort felhanteringen; till exempel xstenbsan)

Kortfattad beskrivning (Vilken typ av ärende och fel gäller det; till exempel Faktura - fel bankkod eller Flytt - felaktig flyttlogg)



Kontaktuppgifter TL's

Hanna Jax hanna.jax@releasy.se
Tord Fjällborg tord.fjallborg@releasy.se
Emma Hermansson emma.hermansson2@releasy.se

Sandra Stenberg sandra.stenberg@releasy.se